Job 8 van 36


Report this listing

Solliciteren



Social Media Specialist | Strombeek-Bever | NL + FR


Functie

Voor een internationaal bedrijf in de technologie zijn wij op zoek naar een Social Media Specialist in Strombeek-Bever.
Als actief lid van het team ben je verantwoordelijk voor content planning, -creatie & adverteren op alle Social kanalen van het bedrijf en rapporteer je rechtstreeks aan de Social Media & Brand Activation manager en haar Lead delegate.

  • Het hele jaar door een actuele contentkalender maken en bijhouden.
  • Alle activiteiten van de kalender uitvoeren rekening houdend met deadlines.
  • Werken binnen de Business Manager-omgeving van de sociale platformen om advertentiecampagnes te plannen en uit te voeren op een selectie van contentcreaties met het toegewezen mediabudget.
  • Afstemmen met teamleden om de workflow voor contentplanning en -creatie efficiënt te houden en zo onze targets binnen bepaalde KPI's te behalen.
  • Samenwerken met andere marketingspecialisten om de commerciële campagnekalender af te stemmen & om de boodschap van elke campagne verder te vertalen naar aangepaste formats voor de verschillende sociale netwerken en doelgroep van het bedrijf.
  • Projecteigenaar zijn voor online merkactivaties & afstemmen met alle relevante stakeholders.
  • Samenwerken met het Category Marketing-team om activiteiten van partners te publiceren op de eigen social accounts van het bedrijf.
  • Kansen identificeren om efficiënt cross-country content te creëren die gebruikt kan worden op alle Benelux Social kanalen.

Jouw profiel

  • Je beheerst zowel mondeling als schriftelijk het Nederlands en het Frans.
  • Je hebt een bachelordiploma marketing, content marketing, social media marketing of communicatie, of een gelijkaardige relevante werkervaring van minstens 1-2 jaar.
  • Je bent gepassioneerd en hebt kennis van consumer tech.
  • Je let op details en bent zeer georganiseerd met goede projectmanagementvaardigheden.
  • De Meta Business Suite & TikTok platformomgevingen hebben geen geheimen voor jou (ervaring met Ads Manager tools is een pluspunt).
  • Ervaring met de Adobe Suite (meer specifiek Photoshop & Premiere Pro) zijn zeker een pluspunt
  • Je schuwt de camera niet en presenteert goed (voor de videocreaties/projecten van het team)
  • Een balans van de marketingacties opstellen en verbeteringen voorstellen
  • Het marketingplan opstellen
    De ontwikkeling van de uitvoering van het marketingplan controleren
  • De promotiecampagne van de producten uitdenken en opstarten
  • De marketingstrategie van de onderneming uitwerken op basis van marktonderzoek
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Technische ondersteuning bieden aan commerciële krachten bij de lancering van commerciële actieplannen
  • Marketingoperaties van een website coördineren
  • De productontwikkelingsstrategie bepalen of ertoe bijdragen samen met de dienst onderzoek en ontwikkeling, de productieafdeling, de commerciële dienst, ...
  • Sociale media-toepassingen inzetten in professionele processen
  • Strategieën voor fondsenverwerving voor een goed doel of vereniging opstellen
    Campagnes voor fondsenwerving sturen
  • Het marketingbudget uitwerken en voor alle producten van de onderneming opvolgen
  • Promotiemiddelen voor de producten uitdenken en de uitwerking controleren
  • Marketingstudies uitvoeren
    Communiceren met de commerciële diensten, de algemene directie, ...

Aanbod

Vast contract vanaf het begin! Je werkt voltijds, 39 uur per week, en profiteert van talrijke voordelen, waaronder:
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • Kansen voor persoonlijke groei
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Loonbonus
  • Personeelskorting op aankopen
  • 26 vakantiedagen

    Heb je nog vragen? Neem contact met ons op via 02 254 85 10 of vilvoorde.131@adecco.be.

Solliciteren

131 VILVOORDE
+32 (0)2 254 85 10

Solliciteren